Sagobröllop på Oscarsterrassen

Morbror Nicklas gifte sig igår med sin Leila. Giftemålet ägde rum på Oscarsterrassen i Stockholm som har utsikt över inprincip hela Stockholm. Allt var så otroligt vackert och om jag skulle gifta mig imorgon skulle jag kopiera hela bröllopet rakt av, allt var så perfekt helt enkelt! Nu kommer en himla massa bilder från detta sagobröllop:

det tar så långt tid att ladda upp så mer från middag osv kommer imorgon :)

Rhodos del 2

Everything´ll be alright

Gabriel skickade den här låten till mig och det var ungefär precis vad jag behövde.

Joshua Radin – Everything'll Be Alright (Will's Lullaby)

Rhodos del 1

Finns inte så mycket mer att säga om rhodos mer än att det va så jäkla underbart en hel vecka med familjen. Vi hade turen att få det finaste och gigantiska hotell jag bott på i mitt liv. Ett hotell med bland annat ca tio pooler, 7 restauranger och två stora vattenrutschbanor. Med all inclusive njöt vi av extrema bufféer morgon, lunch och middag. Vi såg inte ett enda moln på himlen på hela veckan. Jag åkte in till rhodos stad där jag festa med alex och kroon en kväll vilket va så jäkla värt. Allt va suveränt helt enkelt! :)

Tog tyvärr inte så många bilder som jag kanske borde gjort men några har jag allt, mer kommer!

RHODOS

Pappa öppna ett brev imorse som kommit på posten i veckan när vi vart på gotland där det står att vårat hotell vi bokat är överbelagt och att vi därför blir uppgraderade till ett annat hotell som faktiskt är lite finare (fem stjärnigt). Kul att det går åt rätt håll! Nu drar vi snart upp till Stockholm och klockan fem så lyfter planet som tar oss till varma Rhodos. Det kommer bli grymt skönt vill jag lova. Hoppas att det regnar på er här hemma i veckan, he-he.  Till sist vill jag gratulera världens bästa Josefin som fyller 18 år idag! Tyvärr kan jag ju inte träffa henne och gratta men vi får köra dubbelt upp tillsammans när jag fyller ;) ♥
PUSS

Torsdagskväll

Skönt att va hemma. Frida var otroligt gullig som hämtade mig på flygplatsen igår när jag landat. Därefter drog vi till stan för liten shoppingrunda, både hon och jag kom hem med endel köp. kul! vi hann även med lite lunch och fika. Vid femtiden lämnade vi stan och drog ut mot tornby, köpte ett par byxor jag lagt undan sen åkte vi till maxi för att handla mat. Väl hemma hos mig gjorde vi tacos, tittade på tv och film och bara tog det lugnt hela kvällen innan vi somna. Imorse satte vi klockan men satte om den igen när vi väcktes. Efter frkost drog vi till min häst och frida provade att rida lite :) Väl hemma stekte vi pannkakor, tittade på tv och somnade på soffan ett tag innan hon åkte hem till sig. Mysiga dagar med bästa kompis! :)

Nu är Timmy här och vi tittar lite film. Vi var o handlade lite gott förut som vi nu äter. Skönt när pojkvän och vänner har körkort asså, måste ta tag i dedär med körkort för min del ordentligt nu..

Imorgon blir det pack och massa fix här hemma inför lördag då det blir rhodos för fulla muggar, götttt

Omplanering

Tjingeling! Nu har jag snart spenderat tre dagar här på Gotland och har redan tröttnat. Därför ska jag imorgonbitti ta flyget till Norrköping där världens bästa Frida ska möta upp mig. Nu får jag ett par dagar hemma innan Rhodos vilket känns otroligt skönt. Gotland har verkligen inte vart dåligt men jag blir lätt rastlös och när det är sämre väder finns det inte speciellt mkt att göra här, därav min hemfärd imorgon.(iofs har vi haft mkt bättre väder än hemma men ändå inte strandväder som jag är ute efter) va till och med ute o sprang fyra km idag, då har jag inte mkt att göra liksom men det va skönt faktiskt. Btw så fick jag reda på att Alex o en kompis till honom ska va på Rhodos samtidigt som jag är där vilket betyder att jag kan festa med dem en eller två kvällar, VÄRT!!

Visby

Hallå där! Nu är vi tillbaka i vårat rum här i kräklingebo ute på landet.. Ja jävligt snyggt namn! Vi bokade boende alldeles för sent så därför var det här det enda som fanns typ. Men det funkar när man har bil liksom för förutom att det är på landet så är det väldigt fint boende. Vi kom hit igår kväll då efter en bilresa ner till Oskarshamn o sen färjan över till Gotland. Jag som trodde det skulle ta typ 45 min med färjan blev lagom rastlös när jag fick reda på att det tog tre timmar! Men väl framme så åkte vi till slite där Didrick har hockeyläger den här veckan, anledningen till att vi är här liksom. Efter ett tag där så åkte vi ut hit där vi stanna ett tag innan vi blev rastlösa och godissugna. En söndagkväll är det inte lätt att hitta en kiosk här ute men efter en jäkla bilfärd fick jag tillslut en påse chips och en Marabou. Nöjd tjej! Resten av kvällen bestod av höjdhoppsfinal tittande, kortspel och såklart chips o Marabou ätande :-) Idag har vi tillbringat dagen inne i Visby. Blev inte direkt imponerad av staden men klart det var fint! Lite shopping blev det iaf. Ikväll blir det kubb, mat och chill. Tänkte ge mig ut o springa men det får bli imorgon istället ;-)

Gotland söndag-fredag

Dagen började med målning på huset. Nu när vi snart har korttagning och visning så är det lite bråttom då men det är snart klart.. Framåt dagen åkte jag in till stan och fixade lite småsaker innan jag och gabriel åkte till skogsvallen där det va lite seniorcup. Vi hann dessvärre inte se mer än en match eftersom vi inte visste tiderna så när vi kom va de ju typ slut. Efter gick vi runt lite i hjulsbro innan vi tog bussen in till stan. I stan mötte jag upp pojkvännen min som fyller 18 idag :)! Vi åt mat och pussades lite extra eftersom jag ska va borta i två veckor nu. Vid 8 åkte jag sen hem. Vid halv nio hoppade jag upp på cykeln med musik i öronen och trampade mot stallet, vem gör inte det en lördagskväll liksom :)? Där spenderade jag lite kvalitetstid med hästen i alla fall. När jag väl var hemma va det bäcksvart och nu har jag bara duschat och packat. Imorgon är det Gotland som gäller! Kommer hem fredag natt och sen drar jag tidigt dagen där på till Rhodos.