RHODOS

Pappa öppna ett brev imorse som kommit på posten i veckan när vi vart på gotland där det står att vårat hotell vi bokat är överbelagt och att vi därför blir uppgraderade till ett annat hotell som faktiskt är lite finare (fem stjärnigt). Kul att det går åt rätt håll! Nu drar vi snart upp till Stockholm och klockan fem så lyfter planet som tar oss till varma Rhodos. Det kommer bli grymt skönt vill jag lova. Hoppas att det regnar på er här hemma i veckan, he-he.  Till sist vill jag gratulera världens bästa Josefin som fyller 18 år idag! Tyvärr kan jag ju inte träffa henne och gratta men vi får köra dubbelt upp tillsammans när jag fyller ;) ♥
PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för den otroligt läckra bilden på mig.. haha. Hoppas du har det bäst på rodhos - jag är inte alls avis ;) <3

2010-08-13 @ 13:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0