Visby

Hallå där! Nu är vi tillbaka i vårat rum här i kräklingebo ute på landet.. Ja jävligt snyggt namn! Vi bokade boende alldeles för sent så därför var det här det enda som fanns typ. Men det funkar när man har bil liksom för förutom att det är på landet så är det väldigt fint boende. Vi kom hit igår kväll då efter en bilresa ner till Oskarshamn o sen färjan över till Gotland. Jag som trodde det skulle ta typ 45 min med färjan blev lagom rastlös när jag fick reda på att det tog tre timmar! Men väl framme så åkte vi till slite där Didrick har hockeyläger den här veckan, anledningen till att vi är här liksom. Efter ett tag där så åkte vi ut hit där vi stanna ett tag innan vi blev rastlösa och godissugna. En söndagkväll är det inte lätt att hitta en kiosk här ute men efter en jäkla bilfärd fick jag tillslut en påse chips och en Marabou. Nöjd tjej! Resten av kvällen bestod av höjdhoppsfinal tittande, kortspel och såklart chips o Marabou ätande :-) Idag har vi tillbringat dagen inne i Visby. Blev inte direkt imponerad av staden men klart det var fint! Lite shopping blev det iaf. Ikväll blir det kubb, mat och chill. Tänkte ge mig ut o springa men det får bli imorgon istället ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0