Torsdagskväll

Skönt att va hemma. Frida var otroligt gullig som hämtade mig på flygplatsen igår när jag landat. Därefter drog vi till stan för liten shoppingrunda, både hon och jag kom hem med endel köp. kul! vi hann även med lite lunch och fika. Vid femtiden lämnade vi stan och drog ut mot tornby, köpte ett par byxor jag lagt undan sen åkte vi till maxi för att handla mat. Väl hemma hos mig gjorde vi tacos, tittade på tv och film och bara tog det lugnt hela kvällen innan vi somna. Imorse satte vi klockan men satte om den igen när vi väcktes. Efter frkost drog vi till min häst och frida provade att rida lite :) Väl hemma stekte vi pannkakor, tittade på tv och somnade på soffan ett tag innan hon åkte hem till sig. Mysiga dagar med bästa kompis! :)

Nu är Timmy här och vi tittar lite film. Vi var o handlade lite gott förut som vi nu äter. Skönt när pojkvän och vänner har körkort asså, måste ta tag i dedär med körkort för min del ordentligt nu..

Imorgon blir det pack och massa fix här hemma inför lördag då det blir rhodos för fulla muggar, götttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0