Omplanering

Tjingeling! Nu har jag snart spenderat tre dagar här på Gotland och har redan tröttnat. Därför ska jag imorgonbitti ta flyget till Norrköping där världens bästa Frida ska möta upp mig. Nu får jag ett par dagar hemma innan Rhodos vilket känns otroligt skönt. Gotland har verkligen inte vart dåligt men jag blir lätt rastlös och när det är sämre väder finns det inte speciellt mkt att göra här, därav min hemfärd imorgon.(iofs har vi haft mkt bättre väder än hemma men ändå inte strandväder som jag är ute efter) va till och med ute o sprang fyra km idag, då har jag inte mkt att göra liksom men det va skönt faktiskt. Btw så fick jag reda på att Alex o en kompis till honom ska va på Rhodos samtidigt som jag är där vilket betyder att jag kan festa med dem en eller två kvällar, VÄRT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0