Gotland söndag-fredag

Dagen började med målning på huset. Nu när vi snart har korttagning och visning så är det lite bråttom då men det är snart klart.. Framåt dagen åkte jag in till stan och fixade lite småsaker innan jag och gabriel åkte till skogsvallen där det va lite seniorcup. Vi hann dessvärre inte se mer än en match eftersom vi inte visste tiderna så när vi kom va de ju typ slut. Efter gick vi runt lite i hjulsbro innan vi tog bussen in till stan. I stan mötte jag upp pojkvännen min som fyller 18 idag :)! Vi åt mat och pussades lite extra eftersom jag ska va borta i två veckor nu. Vid 8 åkte jag sen hem. Vid halv nio hoppade jag upp på cykeln med musik i öronen och trampade mot stallet, vem gör inte det en lördagskväll liksom :)? Där spenderade jag lite kvalitetstid med hästen i alla fall. När jag väl var hemma va det bäcksvart och nu har jag bara duschat och packat. Imorgon är det Gotland som gäller! Kommer hem fredag natt och sen drar jag tidigt dagen där på till Rhodos.

See you later allliiggattor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0