25 mars

Hallå där, länge sen sist liksom!

Lönedag idag och jag har precis beställt hem två klänningar från nelly. En vit som kan bli min studentklänning och en som jag har tänkt till studentskivan som är om bara några veckor nu :) Hoppas inte att halva skolan köper samma vita nu, risk för det tyvärr när den är från nelly.. 
 
Ikväll ska jag ta de lugnt med mamma då vi är själva i helgen när pappa och Didrick är på hockeycup. Senare ska jag nog ta mig in till stan och möta upp Timmy. Imorgon är det jobb som gäller och på kvällen ska vi fira Sofie med middag på platå :) Söndag match i åtvidaberg. Det va mina planer för helgen då.

Tänkte lägga upp lite blandade bilder från sista tiden men sitter vid fel dator så det får bli senare. Två bilder tagna från fejjan bjuder jag på så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0