tjugohundraelva it is

ae dedär med att skriva om ett ämne varje dag i januari tar vi skipp på va :) haha
Gårdagen blev så himla bra! Hade inga förväntningar bara för några dagar sen men när planerna började skapas så smått så blev det ju lite förväntningar ändå. Vid femtiden kom Frida hit till mig och vi gjorde oss i ordning innan vi straxt efter sju tog bussen in till stan. Vi gick direkt till platå där vi träffa Jossan och även Sofie och Annie efter en stund. På platå väntade trerätters och vin. Maten, sällskapet och allt va riktigt bra! Efter elva begav vi oss mot en fest där det sög, vi försökte liva upp stämningen med lite dans men det va inte uppskattat av alla. haha utskällning där. Tolvslaget blev inge vidare alltså men efter gick vi tillbaka till platå där vi va kvar till stängning. Värt värt värt
Idag är man lite seg då så spenderat min dag i soffan och sängen. Snart ska jag till stallet där jag möter upp Frida. Vi tar en promenad med hästen och pratar om gårkvällen :) imorgon väntas jobb 11-16.
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0