2011-01-28


Länge sen sist här va! Vad har hänt sen dess?  Jag har spelat fotbollscup, haft öroninflammation, vart på bio minst två gånger, jobbat rätt mkt (fått in min första lön på kontot!), gått i skolan, pluggat för lite, myst med pojkvän, tagit tag i träningen, haft två balträningar osv osv.


Ikväll taggar jag inför morgondagen då ett 14(!) timmars pass på jobbet står på schemat. 11-01 är tiden. Vi får se hur det ska gå då jag just nu knappt kan röra armarna högt då jag har en extrem träningsvärk sen onsdagens bodypump-pass. Det märks med andra ord att det var länge sen jag tränade armarna.. På söndag är det fotbollsträning och därefter balträning igen. Nästa vecka ska bestå av matte och matte och matte.
Trevlig helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0