Seize the day

Tja! Jag orkar inte ta tag i denna helg. Kör på en riktigt riktigt slapp en, skönt. Det som är värt att nämna är väl typ att jag va på hockeyn idag med Frida. Vi gör det alltid roligare än vad det egentligen är liksom och en stor popcorn fick vi i oss på en period. vet inte hur vi lyckades riktigt men hungriga va vi inte längre efter :)

Imorgon ska jag träna bodypump (har köpt gymkort igen faktiskt :)) sen hoppas jag att få se min pojkvän. Eventuellt ska jag va snäll o bjuda min lillebror på bio eller ngt också. Får se hur det blir! Har köpt för mycket kläder i veckan så jag har ångest och känner att jag måste lämna tillbaka hälften så det kan bli en runda på stan med.. 

Avslutar med en låt från min myslista då.
Rihanna – The Last Song 

O när vi ändå är igång, en mysbild med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0