Stockholm

Godkväller! Drar tidigt imorgon till Stockholm för shopping med mamma, farmor och faster vilket ska bli helnice efter att ha fått födelsedagspengar in på kontot nu :) Det värsta är att jag inte brukar hitta speciellt mycket när jag väl är i stockholms stad men imorgon får allt bli ett undantag. På söndag är det tjejmilen som gäller. Det får liksom gå som det går, jag går runt i värsta fall hehe..   På söndag klockan 17.00 kommer helt okända personer traska runt i vårat hus vilket känns lite halvt konstigt. Hade jag varit i hemmatrakterna vid den tiden hade jag suttit och kikat ut genom ett fönster hos grannen för att se vilka typer det är som kommer och kollar bara för att jag är så satans nyfiken.  Att vi ska lämna detta hus har jag inte riktigt tagit in än..  Det kommer vara med blandade känslor jag senare lämnar detta hus men det ska bli ordentligt kul med förändring!  Ska dock inte säga för mkt för kanske vill ingen ha vårat hus eller så ballar vi ur senare, vem vet :)

Huset baksidan
Vårat lilla hus,

Ha en finfin helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0