Söndag

Huset är nu sålt! Vi är nöjda med vad vi fick för bud på det och imorgon ska papprena skrivas under. Nu är allt på riktigt. Om några månader ska vi vara ute från huset men vi har för tillfället ingenstanns o ta vägen, spännande hur det här ska sluta. Det jobbiga kommer inte vara att lämna huset utan det värsta är att flytta från min bästa vän. Men det ska tusan inte hindra oss att ses precis lika mycket, men alla mysiga kvällspromenader kring vårt område lär det inte bli speciellt ofta gissar jag :(

Helgen går lika fort som vanligt. I fredags var jag hos timmy och deras nya lilla vovve. Kan va den minsta hund jag klappat men urgullig är hon iaf och idag är de o hämtar en till likadan.. Vad hände undrar jag :) I lördags kom mamma och hämtade mig vid tretiden. Hemma tog jag det lugnt ett tag innan jag började göra mig i ordning. Kvällen spenderades sedan hemma hos Martin med i stort sett resten av klassen. Kvällen blev inte så lång för min del då jag va väldigt trött men det va kul! Idag är det söndag och det blir en söndag bestående av sömn, tv, innebandy och endel plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0