17 september

Hallå där!  Har varit en vääldigt lugn kväll och dag. Vaknade med myskille brevid mig och vi åkte bil till skolan vilket alltid är skönt. Hade två slappa lektioner sen fick jag stressa lite till ikano där jag hade bankmöte(nu låter jag vuxen om ngt). Fixade visakort och sådär. När jag skulle till bussen så ÖSregna det så jag skippa bussen, gick in till banken och bad om att få låna telefonen. Pinsamt men hade inget val när jag tidigare insett att mobilen ligger hemma fortfarande. Fick traska runt på ikano ett tag i min ensamhet innan mamma kom o hämta mig. Vi åkte o hämta felicia, handla, åkte hem och sen har jag varvat att slappa och skriva projektplan. Nu är projektplanen färdig och inskickad. Applåd till mig nästan som inte har varit i tid med något sen, jadu jag minns inte ens. Tusan vad jag ligger efter i skolan (läs svenskan eftersom det typ bara är där vi får vidriga inlämningsuppgifter). Hade lite planer inför imorgon men nu är det ändring. Jag kommer nu fortsätta att ha en riktigt riktigt lugn helg för att bli av med min förkylning. Imorgon ska jag nämligen ner till morfar i småland där lite mysiga människor befinner sig. Kommer hem söndag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0