Vuxenpoängen rullar in

Tja! Det har hänt endel i veckan och då syftar jag mest på att jag i måndags tog KÖRKORT efter att på morgonen fixat teorin och på eftermiddan fixat uppkörningen :D jävlar vilken frihet det blev eftersom jag hela veckan har haft en bil att köra runt i eftersom vi har tre, underbart.

Annars då? svävade på moln typ två dagar av lycka efter sen kom jag tillbaka till verkligheten o pluggade till prov. Har vart hos Timmy torsdag och fredagkvällen, tränat osv. Nu är det lördagnatt och jag är helt slutkörd - men inte efter en lyckad utgång som man kanske önskat. Har nämligen skrivit högskoleprovet idag vilket var en tröttsam upplevelse dagen igenom men nu har man testat på det med. Kom hem vid fem efter att kört hem Frida. Var meningen att jag skulle träffat carro men vi bestämde att ses en annan dag då det inte fanns någon ork. Så efter att jag fått i mig lite mat somnade jag i soffan och sov till kvart i elva - inte lyckat alls men är nu trött igen så ska försöka somna igen.

Imorgon väntar plugg, plugg, plugg, hästen, träning och timmymys. Nästa vecka blir hemsk på pluggfronten men torsdag och fredag är vi typ lediga så torsdag väntar eventuellt utgång med klasstjejerna :)
Godnatt ♥




Kommentarer
Postat av: Tanten

Vilken härlig blogg!



/Tanten

2010-10-24 @ 15:59:23
URL: http://www.tantvarning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0