Dumma mig

Helluu. Långhelg pågår och jag har det bra :) Onsdagskvällen och natten spenderades med Timmy. Då åt vi massa god mat, tittade på tv och bara myste. Behövligt! Halva torsdagen tillbringades med Frida och resten av dagen med lillebror. Vi va alla mycket sega och vädret va kasst så det blev en riktigt tvdag. Idag har jag gått upp tidigt för körlektion, vart hos hästen, sett bio med morbror och lillebror och resten av kvällen har bestått av soffhäng(mkt sånt har jag hunnit känner jag.). Morbror är för övrigt "barnvakt" nu när mamma är hos mormor i norrland och pappa är i Norge, kuli :)

Morgondagens planer är endast att kolla på innebandymatch - annars är dagen och resten av helgen väldigt oplanerad men jag klagar inte för jag har gått o blivit väldigt seg då :)


Sevärd! denisehumor då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0