En torsdag i oktober

Min dag har gått väldigt fort idag. Fullrulle pån så att säga. Sov längre än någonsin typ, jossan ringde vid tolv vilket gjorde att jag inte lämnade sängen först klockan ett. När jag precis ätit klart frukost ringer Frida och säger att hon slutat skolan och ska nu träna. Det blev snabbt ombyte till träningskläder sen brummade jag in till parkeringshuset druvan som var nästintill fullt med jag hitta en efter många varv. Sen in på gymmet, träna och prata samtidigt. Bra kombination där liksom! Tränade en timma innan vi åkte hem. ( hur kul är det inte att åka fort ner i parkeringshuset liksom?! inte för att jag gasar massa men ändå, hehe) Frida gick hem till sig och jag sprang in i huset och gjorde ännu ett snabbt ombyte, nu till ridkläder. In i bilen igen och åkte till hästen. Till min stora besvikelse började det regna, men en ridtur blev det ändå. Gillade pollen min extra idag, han va duktig liksom :) Va i stallet en och en halv timma innan jag stressad åkte hem igen. Nu in i duschen, duscha snabbt, klä på mig snabbt och in i bilen igen. (Hur överlevde jag utan körkort är numera min fråga?) Dax för fotbollsmöte. När jag kom hem insåg jag att jag inte hunnit äta sen frukost så det blev pannkakor, handboll och chill.  Det blev då ingen utgång idag men imorgon blir det istället!  Först blir det förfest i biosalongen framför den nya saw filmen som spelas i 3D. Kan tyckas konstigt med förfest där men jag säger mer ruggigt(!) kul, party party liksom haha. fan va jag är trött, Godnatt!


Kommentarer
Postat av: J

hahaha ruggigt(!) kul, där fick du allt till det ;)Gud vad unika vi kommer bli, jag menar hur vanligt är det att man förfestar på bio (till typ världens läskigaste film också)Party party ja! Hahaha

2010-10-29 @ 11:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0