Projektvecka

Projektveckan är nu igång och det rullar på bra :) Igår va timmy min privata chaufför vilket va supernice. Jag hade först iv så han körde mig dit och hämtade mig efter. Vi åkte då hem till mig och gjorde pannkakor och sov en stund. Klockan två befann vi oss Valla och träffade vår rådgivare tillsammans med resten av gruppen. Därefter åkte vi till vårdcentralen där jag hade tid. Fick vänta i evigheter men när jag väl kom in till doktorn tog det två min innan jag fick penicillin utskrivet. Skönt men samtidigt oskönt då. När vi kom hem till mig igen och åt ännu en gång men nu med resten av min familj eftersom mamma och pappa kom hem igår. Sedan övningskörde jag hem Timmy innan jag och mamma åkte till maxi. Full rulle hela dagen liksom.

Idag vid halv tolv mötte jag upp gruppen på stan för lunchmöte på plaza. Trots att jag hade ätit frukost nyligen så gick fläskfilé och klyftpotatis ner utan problem. Vi diskuterade endel innan vi tog bilen och gjorde lite olika ärenden. Vi är igång på riktigt nu vilket känns jätteskoj! Va sedan på hockeyn med pappa och åt bullar med Gabriel i pausen :) LHC har lyckats vinna på straffar de gånger jag sett i år men det är ju rätt underhållande. Efter blev det snabbt hem för att se fotbollen som inte va något vidare direkt, men hade ju inte förväntat mig något annat heller iofs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0