5/11

Godkväller :)  Har egentligen inte mycket att säga här. Min dag igår spenderades i collegium där jag såg min lillebror och hans klass ta hem segern i skolinnebandyn. Resten av kvällen spenderades i soffan med lillebror. Har varit helt seg sen stockholm. Idag har jag bara vart iväg och tränat med Frida en sväng mitt på dan, sen har jag bara vart hemma med familjen + felicia och njutit av att inte göra ett skit. Imorgon blir det att träffa Timmy och träna igen. Eventuellt hittar vi på något på kvällen om vi känner fört :)


Imorgon kommer den här plutten och ska va här hela nästa vecka när farmor och farfar är på varmare breddgrader. Kommer njuta varje sekund av att ha en hund i huset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0