Tusen gånger om

Ska inte deppa mer. Går inget annat än att ta nya tag!

Helgen har varit bra. I fredags blev det utgång. Det var inte så mycket folk men vi lyckades göra det trevligt :) kul att träffa Ida också! Timmy och jag åkte hem till honom sen på natten. Fick ta en buss hem ganska tidigt på lördagen för att jag skulle va lite barnvakt. Var en sväng och tittade på innebandy innan det blev en riktig slappkväll. Igår var jag på tidig fotbollsträning, va lite mer barnvakt och va hos hästen innan jag åkte till Timmy. Där började vi vårt harry potter -maraton som vi ska ha nu innan vi ser den sista som kommit ut. De två första filmerna hann vi se innan vi somnade. Idag började jag inte först 12.40 så jag sov kvar medan timmy åkte till skolan åtta. Vaknade halv elva igen och gjorde mig lite frukost, myste med hundarna innan Timmy kom hem igen. 

Slutade tjugo över tre och då åkte jag direkt till tornby där mamma, pappa och jag tittade på en säng till mig. Jag hittade en jättefin som inte va lika skön som den som va lite fulare fast med fin och billigare. Bra förklaring där. Ska tänka på saken till imorgon, mamma vet att jag vill ha den som är finast och dyrare men jag får se. Nu har jag tittat på serier sen jag kom hem. Började med ensam mamma söker som jag missade igår, fortsatte med ett avsnitt paradise och avslutade med biggest loser sverige. Imorgon väntas skola, gym och sen avslutning med laget som betyder laserdome och pizza. nice!

Förresten så har jag gått och fått jobb på hagdahls café!  :) Provjobbade förra tisdagen och idag ringde dem och sa att de va nöjda med mig så jag ska jobba nästa tisdag och nästa helg. Det är mycket att ta in och lära sig första gångerna så i tisdags jobbade jag med en annan och det ska jag även göra nästa tisdag. Nästa helg ska jag däremot börja jobba helt själv, spännande hur det ska gå!

Och i helgen flyttar jag ifrån detta hus. Jag har nästintill ångest!

pluspoäng till dig som orkade läsa allt! tjaråå


Kommentarer
Postat av: J

Jag orkar alltid läsa ;) <3

2010-11-23 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0