Torsdag

Skola skola skola. Gillade att en lärare i början på veckan sa till mig" nu måste du ju va utvilad efter en veckas lov" tror inte det va. Vad finns det nu att se fram emot egentligen? Det är ju jullov såklart men varför känns det så långt kvar dit? Det jag vill komma fram till är att det går väldigt tungt i skolan nu. Eller att gå dit har jag egentligen inte något emot men att plugga hemma är mitt problem. Ingen vilja eller motivation alls.

Var på informationsmöte idag angående aupair. Det var intressant och jag har bara positiva tankar om det, det gäller bara att jag ska våga. Man hade en intervju i slutet om en själv och slutade med lite frågor på engelska. O ja min engelska är inte att leka med alltså.. :)

Nu sova! godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0