På tåget hem

40 minuter kvar på tågresan och jag dör snart av tråkighet. Massa folk och fick inte plats brevid Timmy så har ingen att sova på.. Är astrött och jag tror att jag kommer få ta bort en tå för att jag har så ont i den. Överdriver. Hur som helst så har vi haft två fina dagar uppe i huvudstaden! Två shoppingdagar har det blivit, hela dan igår halva idag. Gårkvällen avslutades på restaurangen Vapiano där vi blev bjudna på middag av Nicklas och Leila :-) Idag tog vi sovmorgon och kom inte in till stan först ett. Gick ett tag i affärer innan vi vid tre intog plats framför due date som va väldigt bra! Efter har vi fikat och gått i fler affärer. Sammanlagt har jag med mig hem en tröja, ett linne, en plånbok, en halsduk och ett par vinterstövlar. Känner mig väldigt nöjd måste jag säga :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0