Monday monday

Ny vecka och nya tag. Denna vecka är det som sagt inte mycket i skolan förutom fredagens nationella prov i engelska. Igårkväll åkte jag till Timmy och vi myste med film och onyttigheter hela kvällen. A walk to remember va filmen jag tjöt till trots att jag sett den fler gånger förut, ruskigt bra film! Imorse började Timmy tidigt med iv-val men jag har inget sådant så det var meningen att jag skulle ligga kvar och sova hos honom i min ensamhet tills klockan två då jag börjar. Men jag fick ett ryck och åkte med in till stan där mamma hämtade mig. Så idag har jag sovit och nu ätit pannkakor. Känns riktigt ovärt att åka in till klockan två för att lyssna på något i aulan men tydligen så var det viktigt inför projektarbetet..

Klockan fem är det träning och sen blir det lugnt resten av kvällen med familjen. Bäst att passa på nu när pappa är hemkommen från Norge för på torsdag åker han till Bryssel för ännu ett jobb. Ikväll kanske jag lägger in de få bilderna jag har från från valborg. Jag glömde minneskortet hemma i datorn så det blev inte så mycket bilder..

Dax att börja sätta fart, måste åka om 25 min! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0