Måndag

Tja tja,

Hade myskväll med Timmy igår. Vi såg filmen the hurt locker som jag kan rekommendera! På dagen började jag faktiskt att måla (starkt!) så jag får lite pengar inför stockholm som jag ska till nästa måndag :) Senare åkte jag och kolla på lillebrors match.

Idag sov vi länge eftersom vi började vår enda lektion klockan halv ett. Brännboll blev det vilket va rätt sköj men jag är fan inte bra påt. Blev hämtad av pappa direkt efter det och har sen inte gjort ett skit förutom vart i stallet. Eller har ju faktiskt nästan skaffat jobb. Fast bara om jag vågar. haha stört.

Inga lektion imorgon men en klassträff med lärarna i ljungsbro på eftermiddan vilket är något segt. Ska förhoppningsvis ligga ute och sola hela förmiddan om vädret tillåter. Men måste få lite italenskaplugg gjort också, vi får se hur det gåår.  puss påre

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0