John Mayer- Edge of desire

don't say a word
just come over and lie here with me

Hey där! länge sen nu,

Men mina senaste veckor har rullat på ungefär som vanliga veckor. Har dock haft ganska få lektioner, fått mvg på ett ekonomiprov & en svenska hemtenta (måste fan få skryta lite då det är första gången, hah :)) och pluggat ovanligt lite. (ångrar nu)

Lite saker jag sysslat med på helgerna är fika med klasstjejer, bowling med klassfriends, fotbollsmatcher, hästen, firat Caroline, myst med pojkvän osv osv.     I förrgår va jag på sex and the city 2 med 12 klasstjejer, igår va jag hemma hos martin med annat trevligt folk där vi grillade och bara hade det bra. Idag har jag haft hemmadag och inte rört mig längre än till stallet. skönt faktiskt. Imorgon ska jag försöka börja på mitt sommarjobb jag har här hemma, nämligen måla staket.. Senare ska jag eventuellt titta på timmys fotbollsmatch innan vi åker hem hit :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0