Lördag

Ursäktar för mitt otroligt fina inlägg om den dagens livsglädje :) men nu är jag på annat humör tack och lov!

Nu är inte påsklovet långt borta egentligen. Bara ett svenskaprov och ett ekonomiprov kvar, nicceee

Nuu är de helg och min fredag va mys. Gick på stan i ett par timmar i väntan på träning. Köpte mig två "jackor" (skulle egentligen inte kalla dem jackor men finner inget passande ord för dem) , smink, en cardigan och en top. Vid 4 hade jag träning med instruktör på gymmet. Gjorde lite tester o fick ett eget träningsschema för maskinerna efter det. Nu ska jag köra det två ggr i veckan iaf!  Sprang direkt efter träningen till trädgårdstorget där jag mötte upp Timmy och vi hann precis med bussen hem till honom. Hemma hos honom spenderades min kväll. Vi var ensamna hemma så vi lagade mat (strömmen gick..), va o handlade godis innan vi kröp ner i soffan framför en bra film. Där stannade vi resten av kvällen inprincip :) jag klagade inte en sekund!

Idag va Timmy tvungen att lämna mig tidigt för han hade fotbollsmatch men jag stannade där ensam ett par timmar innan jag tog bussen hem. Övervägde sedan att följa med till åby o kolla på lillebrors match. Det va ganska kul då de blev en lite dramtisk match. Det andra laget va nämligen dåliga förlorare. Aja, matchen slutade 2-16 till lillebrors lag. 

Imorgon har jag samling 9.20 i ryd för fotbollsmatch mot wreta. Tiden känns sådär men platsen är kul. Vi ska ju spela inne i fotbollshallen vilket inte är varje dag :) 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0