Onsdag

Vaknade med två älgar utanför fönstret, wow sa jag! ibland är de kul att bo på landet. de va coola och STORA.
Skolgång som vanligt. Slutade vid 2 på folkunga. Tog en tripp in till stan och ringde mamma. Hon och mormor satt på thaicoconut o käka så jag drog mig dit och åt med. Det var meningen att jag skulle gå o träna på gymmet en snabbis innan vi skulle hem eftersom jag missade gymträningen med laget nu ikväll pga uppsatsskrivning. bad av mig, är så dålig på att planera. Men det blev ingen träning för min del, istället gick jag runt på stan en timma och tittade sen åkte vi hem. Har nu suttit med uppsatsen men de går lite trögt. Våran lärare vägrade att ge oss tydliga instruktioner om vad vi skulle ha med och inte ha med. Jobbigt värre.

Nu ska jag kämpa vidare ett tag till med skrivandet o sen blir det sleep. Imorgon blir det bodystep i vilket fall.

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0