helgen som varit

Tja! Fredags slutade jag tidigt och då gick jag in till stan med gabbe en stund innan mamma hämtade mig. Senare kom timmy hit och vi kollade på luftslottet som sprängdes och tog det lugnt.

Min mamma fyllde fyrtio igår vilket betydde att det kom lite släkt hit och firade med tårta och god mat. Framåt kvällen blev det stressigt då jag skulle göra ordning mig på snabb tid inför fest. 18-års fest för Elin, Viktoria och Madelene på strandgatan. Men först spenderade jag kvällen med trevligt folk hos Idas pojkvän Kim. (det kanske kan komma in ngra bilder, tog typ 5 kanske..)

Idag var det tidig uppgång vilket blev segt eftersom jag kom hem sent på natten. Samlig vid elva för match i Tranås mot Tinnis på konstgräs var det som gällde. Tinnis spelar i div 2 och 4, så de hade plockat ihop spelare från båda divisionerna. Vi spelar i div 5 så vi var väl ganska otippade innan matchen men vi klara oss bra och förlora med ynka ett mål. 2-1. tråkigt med förlust såklart men kul med match. Första gången jag satte på mig grässkorna på väldigt länge nu! Åkte driekt därefter till linghem och kolla på innebandymatch sedan har jag ätit våfflor och ser på wallander nu, slappt.

En lektion imorgon, göttans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0