4 mars

Ey jag va på passet idag, bodystep skulle de ju va men icke då. Det var nämligen en vikare som körde något annat, minns inte vad hon sa. Man skulle köra olika steg på stepbrädan visst men hela grejen var att man skulle köra olika block först för att sedan lägga ihop allt. Jag klarade av stigen fint med nöje när vi körde dem en i taget men hur gick det när man skulle lägga ihop allting i slutet? icke fint. hatar att va sämre än tanterna!

Skolan var som vanligt med italenska, engelska, fek och psykologi. Dock var det pizza för min del på lunchen! Jag skämms inte, jag åt pizza. Men jag tränade ju efter faktiskt. Hann med lite shopping mellan skolan och träningen med. två likadana blusar med mig hem, dock i olika färg. kunde inte bestämma mig..

Nu ska jag skriva klart uppsatsen. Det gick trögt igår minsann.

Förresten! Jag lovade några av mina klassisar att lägga ut bild på älgarna. De var nämligen ännu närmare idag när jag rulla upp rullgardinen ;)




För er som undrar så hade jag inget bättre för mig imorse så jag tog 100 kort men missade bussen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0