1 mars



Någon gillar sitt schema mkt :)

Som ni kanske kan se på mitt lilla schema så har jag en lektion (idrott) varje måndag som börjar 13.20 och slutar 14.40. Så idag behövde jag inte ens sätta klockan och jag steg upp ur sängen vid elvatiden. Vid halv ett tog jag bussen från tallboda och ett antal minuter senare befann jag mig i vasahallen och hade den tråkigaste idrottslektionen ever. redskap är inte min grejj :) Blev hämtad av pappa och vi körde lillebror och hans kompisar till c-hallen där de skulle träna. På vägen hem så fastnade vi i snön med bilen på vår oplogade väg. Kom iväg efter närmare en timma. Kul. Det blev inställd träning så jag har bara haft det skönt hela kvällen (Y)

Imorgon sovmorgon till 9.40 men jag håller mina tummar hårt för att min buss inte kommer imorgon och jag blir insnöad här på landet. Det gör mig nämligen ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0