14 juni

Sommarlovet har börjat helt perfekt borträknat vädret. Avslutningen hos Annie var jättetrevlig med klassen. Bilder kommer där i från. (Dock hade jag inte med mig min systemkamera pga regnet och så men tog lite bilder med digitalkameran.) Innan den hann jag även gå på studentmottagningen för min kusin Josefine.


Lördagen vaknade jag sent med timmy. Bara slappande där innan jag åkte hem ett tag och sedan vidare mot Josefin ahlmén. Där blev det taco, godis, film och massa skitsnack. Helbra kväll med andra ord! Sov sedan över där. Igår åkte jag hem vid tvåtiden från Jossan. Begav mig sedan mot stallet en stund och red. På kvällen kom Timmy och sov över här och idag har vi sett avatar och inte rört på oss något speciellt.

Börjar få ångest nu för att jag inte rört på mig på evigheter pga mina onda benhinnor. Men tror nog att det är bättre nu när jag vilat två veckor snart. Ska ut och springa en bit imorgon tänkte jag för att se :) Imorgon är det jobb 13.30-21.00. Spännande & läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0