Lördagskväll

Inga tagna bilder på senaste. I torsdags åkte jag efter shoppingrunda med mormor in till trädgårn för planering av nollning. Gick väl helt okej. När vi tyckte oss planerat klart va de några som tänkte spela volleyboll men planerna var upptagna så vi stod brevid ett tag. När vi bestämde oss för att dra därifrån så skulle Sandra springa ner för en kulle o hämta boll = halka=akuten=spricka i armen. Jag hängde med ett tag på akuten innan jag drog till min sjukling som kom hem från turket dagen innan. Så nu har jag haft mystid med han sen dess typ. Sov där torsdag-fredag. Åkte och jobbade en sväng på fredagen (kl2-9) innan jag åkte dit igen. Idag är jag hemma och har haft den tråkigaste lördagskvällen i hela mitt liv. Seriöst faktiskt. Det har vart pissväder, strömmen gick lite efter att jag kom hem, typ 6 och kom inte tillbaka först klocka tio. Jag dog nästan, fan va tråkigt det var. fanns absolut ingenting att göra. Jag som hade planerat att gosa ner mig under täcket och titta på en bra film med godiset. Men nej det gick inte o nu är jag inte så sugen påt längre. Går väl o lägger mig av tråkighet snart....Jobb imorgon 9-9. Får se om jag överlevert, tjudiliduu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0