18 juni










Först bara mys med de underbara personer av släkten som var där sen blev det kräftskiva med dem plus morfars nya och hennes barn. Senare en sväng förbi farmor och farfar på vägen hem där vi blev bjudna på jordgubbspaj och glass :) Nu har jag och lillebror legat framför filmen marley and me. Fasen va jag tjöt i slutet av filmen och fan vad jag saknar våran alice.

Till sist vill jag bara nämna att jag älskar att vara i Vena hos morfar med mamma, lillebror, moster, morbror och kusin som det har varit till störts del i helgen. Självklart pappa ,morbrors och mosters respektive med men de känner sig inte hemma i Vena på samma sätt. Vi andra känner oss så hemma där och det blir aldrig stelt på något sett. Vi har alltid kul och hittar på saker tillsammans. Det är så satans tragiskt att morfar har cancer och inte mår som förut. Även om vi kommer kunna vara där som förut när han går bort kommer det aldrig att bli det samma. En man som han ska inte få cancer, speciellt inte i så ung ålder eftersom han var så oerhört pigg och glad innan. Denna helg har jag verkligen insett hur hemskt allt kommer bli sen, jag har inte förstått det så samma sätt innan. Men det sen ska inte komma på länge, det ber vi verkligen om. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0