On our bodies we share the same scar

Helg igen då, sjukt skönt att veckorna går så fort :) veckan har det förutom skolan bestått av bla träning, hockey med frida och mys med timmy. Onsdagens träning var det powerbox på worldclass med laget som gällde vilket ledde till att jag inte kunde gå dagen efter men det var det värt! Igår va de bodystep med jossan vilket va kul, o jag hängde faktiskt med för första gången. ;)

Idag hade vi sovmorgon till halv elva då jag och timmy åkte till skolan,fick reda på att jag fick ett svagt vg på det oförberedda engelskaprovet vilket var riktigt oväntat eftersom jag är kass på engelska. sista lekitonen var det dubbelpass i iv:t då vi vaxa benen. Smärta o de blev inte ens bra, surt! Resten av kvällen har jag varit och är barnvakt åt vårat fosterbarn felicia när min mamma är på fest. Dock sover felicia redan och min lillebror har visst slocknat i min säng ser jag. Social barnvakt är jag (Y)

Imorgon är det bodypump på morgonen sen en tripp på stan. Senare ska jag fixa Frida inför kvällen innan jag börjar fixa mig själv. På kvällen är det Fridas och Linus 18års partyy som gäller! Tror det kommer bli askul :)



Kommentarer
Postat av: Frida

Tagga!!! du är bäst <3

2010-01-30 @ 14:26:43
URL: http://fridalindstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0