Söndag

Hey där! Min dag lite snabbt : fotbollsträning på morgonen. (Älskar verkligen inomhusfotbolls träningar!) Sedan snabbt iväg till bussen som gick till Timmy :) Hos honom blev det film och mys men hann även en sväng till mantorp factory outlet, men de va inget att ha där direkt. Halv sju satt jag och Jossan på varsinn spinningscykel på nautilus och körde ett pass. Hade aldrig provat det innan men de va ju inte osvettigt om man säger så.

Imorgon drar jag till Uppsala och kollar på lillebrors innebandy-cup. Jag och mamma bor på hotell och mellan matcherna går vi på stan, gillas! Stannar där fram till tisdag eller onsdag, beroende på hur det går för dem.

Ta hand om er ♥
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0