Nytt år

Tvåtusentio nu då! Firandet inför detta började lite smått hemma hos mig med Timmy, Gabbe och Henrik. Det var meningen att vi skulle ta taxi in till tallboda för att sedan ta buss vidare. Men när vi va i tallboda sittandes i taxin säger chauffören att hon ändå ska till ekholmen och att vi kan få åka med gratis till johannelund. Det var något vi tackade för ordentligt. Väl på festen i johannelund va de tråkigt om du frågar mig. Jag kände inte någon så bra (förutom mitt sällskap vill säga). Och att inte känna mer än tre pers ordentligt är inge vidare tycker jag. Jag va inte på något festhumör heller så va väldigt seg. Vid ett-tiden drog vi därifrån och tänkte åka på en annan fest istället men fick plötsligt för oss att åka tillbaka hem hit istället. Vi ringde Henriks snälla mamma som körde oss hem hit. Så nu sitter vi här framför tvspel, äter kladdkaka, godis osv. Bästa på hela kvällen om du frågar mig, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0