Lördag

Bodypump check
Träningsvärk check

Ja ni vilken träning jag & Jossan va på idag då. Jag som endast i stort sätt tränat fotboll och sprungit här hemma på sista tiden har inga armmuskler. Rena rama styrketräningspasset var det idag med skivstång. Men kul måste jag ändå säga att de va och tror det var väldigt nyttigt för mina armar. Jag som har träningsvärka alla redan, hur ska morgondagen bli då tror ni :)

På eftermiddan kom frida hit. Vi tänkte först åka in till ishallen o åka lite friåkning men övervägde sedan till att inte göra det. Vilket kanske va tur för så dåligt som jag är hade jag nog skämmt ut mig rejält. Vi var istället här hemma och kollade på tv, pratade och spelade kort med min lillebror och hans kompis. Mys!

Min vackra vän ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Min vackra <3

2010-01-03 @ 12:54:56
URL: http://fridalindstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0