Lördag

Igår efter skolan gick jag och Jossan på stan ett tag och jag införskaffade mig en tröja och ett par joggingbyxor bland annat. Jag var sedan på gymmet och sprang 5 km på rullbandet. Mötte upp Timmy på rese och tog bussen till mig. På bussen fick vi helt plötsligt för oss att vi hellre skulle va hemma hos honom på kvällen så det blev snabbt hem hit en vända bara. Här packade jag om väskan och hämtade min iphone♥ som kom i förrgår efter låång väntetid. Timmys mamma kom och hämtade oss och kvällen bestod av god mat, tv, dator, godis och mys. Helt okej för mig.

En händelselös lördag är det idag minsann. Tog bussen hem ganska tidigt och tänkte plugga. Inget plugg gjort än dock men det ska bli det snart.. Jag är själv hemma hela helgen så ska väl underhålla mig själv ikväll. Sitter med datorn framför tvn, iphonen brevid mig och har tänt en brasa så de ska nog gå rätt bra tror jag. Bra lite långttråkigt i längden kanske. Orkar inte ta tag i något annat att göra.

Träning och plugg är det som står på schemat imorgon. En vanlig söndag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0