Helg

Nu är det slut på veckans bästa dagar igen då. Men helgen har varit riktigt bra! I fredags tränade jag i väntan på att Timmy slutade, därefter åkte vi hem till mig och bara tog det lugnt hela kvällen :) På lördan tog vi lång sovmorgon innan timmy åkte hem. Därefter tog ja lugnt med familjen och kolla på film innan jag åkte in till stan och mötte upp carro och natti. Vi fikade och bara pratade hela hela kvällen :) Jätte kul att träffa dem igen för de va alldeles för länge sen!

Idag har jag varit på stan en sväng och handlat en jacka och en tröja. Sedan gymmade jag och Natti :) Nu ikväll har jag njutit av att inte ha något plugg. Har suttit framför tvn inprincip hela kvällen vilket vart helnice!

Imorgon ska jag träffa Frida efter skolan , ♥


en bild frå romme, fler finns på facebook :)
dock bara från sandras kamera än så länge,
mina kan komma om ett tag sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0