Tvåtusentio

Efter att vi somnat halv sex igår så vaknade vi vid tolv idag. Ganska lite sömn med andra ord. Men i natt efter att vi kom hem hit var det riktigt trevlig måste jag säga! Idag hanns det inte med mycket mer än frukost innan killarna va tvugna att ta bussen hem. (Mitt hem-landet= knappt inga bussar på en röd dag) Då var det bara för mig att börja städa och efter det slocknade jag framför film i soffan. Min familj kom senare hem och sedan har jag bara tagit det lugnt med dem. 

Jag önskade mig kort på nautilus i julklapp och fick det. Innan jag fick det sa jag att om jag får det ska jag träna tre gånger i veckan. Imorgon är det första dagen gymmet är öppet för i år vilket betyder att jag ska börja jobba mot mitt mål. Mitt mål är att gå ner ett par kg ihopp om att kunna känna mig ens lite nöjd över min kropp. Så imorgon halv elva är det bodypump med Jossan som gäller. intressant. Kanske valde lite fel område men de va de enda som fanns imorgon faktiskt. O de är ju bra med muskler i rätt mängd med. Kortet gäller för 4 månader och tre gånger i veckan ska jag befinna mig där. 4gånger3 är 12 12gånger4 är 48. Alltså minst 48 gånger ska jag befinna mig och utföra någon slags träning på nautilus inom de kommande 4 månaderna. Det är lugnt.

Sen har jag ju även träningar med fotbollen två ggr/veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0