lovlovlov

Kortfattat om mitt lov hitills:

Dagarna på lovet har börjat precis som de ska: lugna. Farmor och farfar kom upp i fredags så min kväll spenderades med dem. God mat och tvmys. De har min förra hunds valp så mkt tid spenderades med den, supermysigt med en hund i huset igen såklart :)

I lördags åkte vi till ikano i snöovädret. Vi åt thaimat och gick runt i affärerna. För mig blev det ett par nya jeans vilket verkligen behövdes! Vid fyratiden körde mamma ut mig till fotbollshallen i ryd där jag spenderade eftermiddan. Tittade nämligen på juniorcupen där Timmy spelade. Det blev ganska sent för Östria gick till final och vann cupen. Kom hem och såg slutet på melodifestivalen och sedan "sweet home Alabama".

Söndagen började med hårdträning på worldclass med laget. Farfar hämtade mig sedan och påvägen hem plockade vi även upp Timmy sedan min kusin Pontus. Här hemma blev vi bjudna på god mat som farmor stod för. Senare mot kvällen åkte jag timmy och mamma till cloetta center och tittade på didrick som spelade hockeymatch. När den va slut skjussade mamma ut mig och timmy till han där jag fick se deras nya hus med möbler.(Har alltså bara sett det utan möbler innan)

Idag måndag har dagen bestått av film, serietittande och slappande hos timmy. Det behövdes för min träningsvärk jag har i benen sen gårdagens träning. Vi började kolla på the vampire diaries som jag faktiskt fastnade lite för fast jag egentligen inte gillar overkliga filmer. Så nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på ännu ett avsnitt innan jag somnar :)

Hoppas ni har ett bra sportlov ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0