Visste ni

att jag vill - ha sommar
att jag har - lite panik inför tre timmars debattartikelskrivande imorgon
att min senaste kyss - var idag
att jag lyssnar mycket på - pappa
att jag funderar på - livet
att jag pratar – fult som fan
att jag inte gillar – att det är allt för långt kvar till sommar
att min första riktiga kyss – va haha
att jag avskyr när folk snackar - om saker de inte har en aning om
att kärlek är – fint
att jag alltid kommer att – vara kort och tjock
att jag är förälskad i – timmy
att sist jag grät var – oj, väldigt länge sen nu när jag tänker efter
att min mobiltelefon är – min älskling
att när jag vaknar på morgonen – är jag trött precis som alla andra
att innan jag går och lägger mig – räknar jag hur många timmar jag får sova
att idag har jag – varit väldigt länge i skolan
att jag just nu tänker på - övervakningssamhället för att komma på argument
att i kväll ska jag – fortsätta lyssna på diskussionen mellan grabbarna o sen sova
att i morgon kommer jag – njuta av att det är helg
att jag hoppas –  det går fint imorgon på debattartikeln
att jag verkligen vill- ha sommarlov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0