torsdag

Tja!  Igår stod denise wallerstedt på skridskor för första gången på år och dar. Resulterade i kramp fort men min hockeyspelande lillebror sa " du är ju inte superkass", vilket jag tar som rätt bra. jag ramlade faktiskt inte en enda gång! hehe.   Därefter mötte jag upp timmy och martin x2 för lunch på bk. Efter ett tag lämnde de mig och jag fick gå på stan själv i väntan på att åka till träning. Dock gjorde inte det mig så mkt eftersom det resulterade i shopping :)   Halv sex var det träning vilket va roligt då det är snöfotboll som gäller nu för tin.

Idag lämnade jag sängen hyffsat tidigt för första gången på länge nu. Jag didrick och pappa hämtade upp timmy och hans lillebror vid tiotiden. Sedan bar det av mot örebro. Där har vi spenderat hela dagen i simhallen. Jag har slagit mig gul och blå i forsen, hoppat från tian, åkt ruschelkanor (stavning?) av olika slag och badat utomhus. Med andra ord har jag haft en riktigt bra och rolig dag. En riktig lekdag!



Fast rhodos vattenland är ju bättre assåå :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0