Helg

Underbart med helg nu då. Tyvärr är det mkt plugg i helgen vilket förstör en del men efter nationella matte på tisdag och fek provet på onsdag kommer jag ha sportlov så inte duga. Läääängtar.

Debattartikeln gick okej, inte mer än okej och inte mindre än okej. Det gick okej helt enkelt. Slutade efter det och tog ettbussen hem. Väl hemma har jag vart ute och gått med Frida sedan resten av kvällen har jag haft lite kvalitétid med lillebror. Lagat mat och tittat på tv mest vilket har vart skönt. Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen för imorgon ska jag ta tidig buss. Shopping med Jossan står på schemat, o jag ska unna mig kläder! Resten av kvällen spenderas med Timmy :) Hade tänkt att gå på 18-årsfesten jag blev bjuden till men ångra mig sen för att vi inte hitta någon rolig förfest. Så kan det vaa

Nu ska jag sova, Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0