8/12

Red Cross over top dress SEK 449, Rare Fashion - NELLY.COM

Gör ett nytt försök och beställer nu denna klänning :)   Annars då? Igår gick jag Timmy Martin och Martin till ming och åt efter skolan. Därefter gick jag och Timmy på stan och letade julklappar tillsammans :) Han hittade lite men jag hittade inget speciellt direkt. Klockan fyra började jag jobba och stängde vid åtta. Mamma, moster och kusin kom förbi en sväng och fikade. Mysigt att träffa moster och lillkusin vilket va ett tag sen! 

Timmy hämtade mig efter jobbet och då åkte vi hem till honom. Blev bara en myskväll och idag tog vi lite sovmorgon innan vi åkte in till svenskan som blev min enda lektion idag. Nu sitter jag och försöker plugga lite naturkunskap. Det är sjukt mkt kvar i skolan nu sista veckorna, aldrig haft så här mkt känns det som. orkar.inte.mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0