Jobbhelg

Idag är jag fan nöjd över mig själv! Jag har jobbat på cafét helt helt själv 11 till 16 idag, alltså både öppning och stängning och jag klarade fint. Trodde innan att tiden skulle gå sakta men den gick väldigt fort då det va så mycket att göra hela tiden. Har vart helt uppe i varv hela dan så nu när jag kom hem och satte mig i soffan så blev jag helt slut. Ikväll ska jag inte göra någonting mer än att hämta min mamma på stan senare. Skulle egentligen träffat Carro och Natti men de skulle ut och ta en öl så eftersom jag ska hämta mamma senare plus att jag är helt slut så hängde jag inte med.

Imorgon blir det jobb mellan 11 och 16 igen. Sen är det massa plugg som gäller..

Ha en bra lördagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0