Godmorgon!

1 december redan! Inte långt kvar till jul nu för den 19de redan ska jag fira med mammas släkt och sedan på julafton med pappas släkt. Julklapparna är verkligen efterlängtade lite extra i år, det är så mycket jag vill ha nu hehe :-) Det gick okej att jobba igår trots att mitt huvud kändes tungt. Underlättade verkligen att vi jobbade två så vi kunde prata hela tiden. Mina arbetskamrater jag träffat är verkligen bra! Nu är det helgen som gäller för mig då jag ska jobba själv. Det ska bli spännande och kul :-) Denna dag kommer i stort sett se ut som igår förutom jobb. Jag kommer ligga i sängen och försöka bli bättre. Har redan hunnit med ett avsnitt pensionärsjävlar och ett ung och bortskämd på mobilen. Tur jag har den nu när vi inte har internet på datorn och inga mer kanaler än 1,2,4 och 6an än. Nu är det morgonrocken och frukost som gäller innan jag bäddar ner mig igen. (det blir inga radbrytningar när jag skriver från mobilen därför det blir väldigt osammanhängande text.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0