worth it

Tjaa!  Begravningen va hemsk trots att jag inte kände gammelfarfar något vidare. Lite värre än vad jag räknat med till och med var det. Stämningen, tystnaden och se gammelfarmor och hennes söner ta farväl. blä.

Resten av helgen har varit lugn. Vi sov hos farmor och farfar i torsdags sen åkte vi till min moster på fredagen. Där åt vi påskmat och umgicks med släkten. Kom hem ganska sent på kvällen och det var meningen att jag och frida skulle hitta på ngt men planerna blev väl inte spikade direkt så det blev att sova tidigt istället. Igår blev det tidig långpromenad med frida. Sen började jag göra ordning mig och åkte till timmy. Där hade dem folk så vi åt påskmat och umgicks med dem. Spelade kort, tittade på tv osv. Jag sov där och imorse hann vi inte med så mkt innan timmy skulle åka o gymma. Då åkte jag hem och har umgåtts med mormor här och slappat.

Imorgon ska jag till ett stall i närheten o se ifall någon häst passar till mig :) Senare blir det eventuellt bowling med familjen sen matchen och timmy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0