28 April

Hej där!
Kom precis hem från fotbollsträning och innan det var det "ledar/domar utbildning. Jag anmälde mig efter en viss tveksamhet till att va domare så redan på söndag ska jag och emma dömma vår första match. Vi kände att det var bäst att vara två eftersom det är 7-manna och som sagt första gånger. Det ska bli spännande att se hur det ska gå..
Gillar att ekonomiprovet är avklarat efter idag även om det gick sämst. Nu är det "bara" nationella provet och redovisningen i psykologin imorgon innan jag kan pusta ut :) Nästa vecka ser läskigt lugn ut så då ska jag se till att njuta.

Efter skolan imorgon ska jag hem fort för att åka till hästen och fixa lite innan hovslagaren kommer. Sedan blir det lite ridning efter det :) håller tummarna för att vädret blir bättre men det ser väl inte så ljust ut.

Har inte så mycket att säga mer än att planerna inför valborg ser bra ut. Det blir att grilla, basta,bada och chilla med ca 15 personer hemma hos Henrik. Precis så som jag hade hoppats på att det skulle bli för någon större fest är jag inte sugen på alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0