Torsdag

Seg och vanlig skoldag. Slutade lite över ett och missade precis ett bussen. Satt kvar lite i skolan och tänkte plugga men som vanligt blir det bara prat. Istället för att ta bussen hem åkte jag hem med timmy en stund. Men mamma slutade tidigare än vad jag trodde så det blev bara en snabbvisit innan mamma hämtade mig.

Ikväll skulle jag ta tag i plugget men fan va jag suger på att plugga. Kan. verkligen. inte. så jag sov istället och nu kollar jag på hv-dif.

Imorgon blir det att sluta tidigt, då hämtar mamma mig och vi åker till stallet. Hon ska låna en häst så vi ska rida ut tsm. Håller tummarna för bra väder dåå. Senare på kvällen ska jag träffa Carro då det antingen blir fika på stan eller bara chill hemma hos ngn, återstår att se :) Andra planer för helgen är match och Paulinas 18-års fest bland annat. Kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0