Seriepremiär

At Timmys place. Han kollar på bond, jag sitter här och skriver svenskan. inte..

Igår var jag på stan med mamma på dagen. Kom hem med två kortbyxor, en kjol, en jacka, en klänning och en tröja. helnicee. Vi avslutade med ett besök på thai coconut :)  På vägen hem övningskörde jag på vår grusväg för första gången. Lärde mig att starta och växla.( Har kört två gånger till på min lilla grusväg efter det och nu är jag KUNG hehe. Men de som har vart hos mig vet att jag har en garageuppfart, iaf så klarade jag att svänga upp på den på helt egen hand.) Senare mot kvällen kom Timmy till mig och vi kollade på film och åt sen sov ganska tidigt.
Idag va det seriepremiär som stod på schemat. Åtvidaberg stod som motståndare och det gick käpp rent åt helvete :) vi har knappt spelat så dåligt någonsin enligt mig och förlora med 4-3. aee ingen rolig match inte. Kom hem ganska sent, åt och nu är jag hos Timmy. Försöker mig på svenskan men även det går åt helvete. Gött mos.
Imorgon blir det doktorn vid elva för att ta blodprover. Efter det idrottslektion sen hem och direkt till hästen innan jag drar på fotbollsträning. Yey fullspäckad dag! Hörs dåå


sötbild på mig och fridaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0